26 Aralık 2007 Çarşamba

BU PİKNİK HABERSİZ PİKNİK BALIKTA GÜZEL ÇAY DA

Günlerden çarşamba bir telofon nerdesiniz toplanın yağ ,biznasıl toplanıcağız ben işteyim diğerleri her kez bir yerlerde , olsun toplanalım ben gelir alırım pat metin karacık arkadaşın arabası yanımda bitiyor atla gidiyoruz nereye sorma , biniyoruz başkanın avren köyündeki arılıgına diğer arıcılardanda altı arkadaş gelmişler ateş yakmaya ugraşırlar başkan odadan masayı dışarı çıkarıyor celal abimiz çekinlin oradan ateş yakmak bizim işimiz metin oradan dik kuru toplada getir mümün sen çoban salatalayı yapıver başkan sen de çaydanlıkları hazırla korda çay ,içmede dur oda ne ortoya bir tepsi balık metin kurtoglu arkadaş ile celal abi balık nasıl temizlenir görün başlıyorlar temizlik dogru ızgaraya hamside ne yaglıymış ateşi görürken pişiyor mubarek metin bagırıyor balık sevmeyen varmı ızgara boşalt doldur yemeğe yumul derken daha yokmu başkan, parmaklarınızı yiyin ,metin kurtoglu valla evde kurban eti var hanım görmeden aşırır geleyim , celal abi gitgetir, metin balıkları bitirin benim hanım kızmaz alır gelirim. Mümün abi boş ver balıklar yeter daha ne yiyecez doyduk çayda kan kırmızı çokta güzel olmuş mis gibi kokuyor başkan büyük pardaktan iciyor anca kanacakmış bardaklar arka arkaya yudumlanırken nerden çıktı bu iş diyorum gülüyorlar yemene bak boş ver gibi geciştiriyorlar ben nasıl olsa çözerım söylemeyin diyorum metin patlıyor canımız balık çekti arılıgada çoktan beri gelmemiştik hem ziyaret hemziyafet dedik hemen karar verdik ben balık almaya sizde toplanmaya bir güzel yedik içtik BİZE HAFİYET OLSUN DARASI SİZE

Hiç yorum yok: